گمرک غرب تهران یکی از گمرک های تخصصی و دیپلماتیک کشور است و همچنین از اصلی ترین مراکز تجارتی است. تمام سفارتخانه های کشور از گمرک غرب تهران برای واردات و صادرات کالاها استفاده می کنند. کالاها در این گمرک توسط تریلرها و کامیون ها حمل می شوند تا به این گمرک برسند.

ورود و خروج موقت، تزانریت خارجی، صادرات و واردات قطعی، کاپوتاژ گمرک قضایی و کارنه مقصد و مبدا انجام می پذیرد. توجه داشته باشید که امانات پستی،گمرک ملوانی،امور مسافرتی، مرزنشینان را انجام نمی دهد و برای این امور می بایستی از گمرکات دیگر استفاده کنید.

در این مقاله درباره ترخیص کالا در گمرک غرب تهران می خوانیم و شرایط آن را بررسی می کنیم و ساده ترین راه ترخیص کالا توسط ستاره توسعه صنعت سروش را مطلع می شویم

مزایای ترخیص از گمرک غرب 
ترخیص کالا در این گمرک مراحل ساده تری نسبت به گمرکات دیگر دارد و این مزیت بخاطر فضای بزرگ آن برای تخلیه وبارگیری کالاها است.

از دیگر مزایای این گمرک به موارد زیر اشاره می نماییم:

 قرار گیری در پایتخت
پرسنل مجرب و خوش اخلاق
انبارهای بزرگ و استاندارد
قرار گیری در کنار دو اتوبان مهم تهران
دسترسی به فرودگاه مهرآباد و امام خمینی
سیستم هوشمند اطفا حریق
دسترسی به راه آهن
دارا بودن تجهیزات جابجایی ماشین آلات در انبارها
انبار جداگانه جهت نگهداری کالاهای  خطرناک و آتش زا
موارد زیر و بسیاری موارد دیگر باعث شده تا این گمرک متقاضیان بیشتری   در امر حمل و نقل کالاها داشته باشند

چرا برای ترخیص کالا از ستاره توسعه صنهت سروش کمک بگیریم؟

همانطور که می دانید رعایت و تسلط به قوانین و مقررات جاری در گمرکات از حوصله، دقت و تجربه ای بالا نیازمند است تا بهترین نتیجه را حاصل کنیم.

بهره گیری همه جانبه ما از متخصصان مجرب و کارشناسان به ما قدرت ارائه خاص ترین خدمات در کوتاهترین زمان را بخشیده است و به مدد آن خدمات مشاوره، ترخیص، صادرات و واردات و حواله های بانکی، ترخیص تجهیزات پزشکی،دندانپزشکی و  داروها در کمترین زمان به واردکنندگان محترم ارائه می دهیم.

یکی از اهداف ما در این شرکت بازرگانی با تجار و صاحبان کسب و کار و تولیدی ها ، شکوفایی و رشد صنعت و اقتصاد ایران عزیزمان است و در این راه حفظ منافع صاحب کالا از اولویت های ما است.

این کمپانی امکان ترخیص کالاها را از گمرکات  خرمشهر و بندر امام خمینی ، فرودگاه امام خمینی، غرب تهران، بوشهر، تهران، شهید رجایی و ...فراهم آورده است.

سایت اصلی گمرک غرب تهران